Tijd om te gaan! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Renée Hagen - WaarBenJij.nu Tijd om te gaan! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Renée Hagen - WaarBenJij.nu

Tijd om te gaan!

Door: Renée

Blijf op de hoogte en volg Renée

04 September 2013 | Nederland, Leiden

En het is zo ver. Na een hoop research, veel goedbedoeld advies (van mensen die zelf nog nooit in de Himalaya zijn geweest) en vooral maandenlange voorpret, begint mijn reis eindelijk. Met 11 kilo op m'n rug, een lonely planet vol aantekeningen en een mega goed humeur vertrek ik morgen naar Schiphol.

Ik heb er super veel zin in en ben erg benieuwd en ook wel zenuwachtig over wat ik allemaal zal tegenkomen. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

• 05 September 2013 - 08:48

Jenny:

Renee hele goeie reis!! Heel vet dat het eindelijk gaat beginnen! Ik zit al klaar achter mn computertje om je te volgen:)
    Dikke kus!!

• 05 September 2013 - 21:39

Peter:

Geweldig Renée, wat een avontuur. We zullen je op de voet volgen